2023 12 15 pradėta ilgalaikė kvalifikacijos tobulinimo programa „Pamokos organizavimas ir mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas kompetencijomis grįstame ugdyme“ rajono pedagogams.
Šiuo metu švietime vykstantys pokyčiai nukreipti į įtraukiojo ugdymo kultūros kūrimą bei atnaujintas Bendrąsias programas, kurių nauja kryptis – kompetencijomis grįsto ugdymo plėtotė. Todėl ugdymo tikslas nukreiptas ne tik į dalykines žinias, bet ir į išskirtas kompetencijas, kad atlieptų įtraukiojo ugdymo principus. Tad kyla iššūkis:
*kaip ugdymo procese kartu su dalyko žiniomis ugdyti numatytas kompetencijas;
*kaip organizuoti pamokas, kuriose vyrautų įtraukiojo ugdymo kultūra;
*kaip suderinti individualizuotą ir personalizuotą ugdymą;
*kaip ugdytinius įtraukti į aktyvų įsivertinimą ir rezultato siekį;
*kaip „nepamesti“ vertinime dalyko pasiekimų ir kompetencijų;
*kaip „skaityti“ bendrąsias programas ir atliepti jose užkoduotą galutinį rezultatą;
*kaip užduoties atlikimą padaryti matomą ir atpažįstamą (mokiniams), o grįžtamąjį ryšį konkretų ir tikslingą (nukreiptą į pasiekimų auginimą, į pastangas).
Į šiuos ir kitus klausimus Kaišiadorių švietimo ir sporto centro Neformaliojo švietimo skyriuje, I-o mokymų modulio metu, pagal minėtą KTP, atsakė Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos prof. dr. Aušra Kazlauskienė.